separator separator separator
30. prosinca 2013. 9:00

3D SecureCode usluga za sigurnu internetsku kupnju

Što je MasterCard SecureCode?

MasterCard SecureCode nova je usluga koja daje dodatnu sigurnost protiv neovlaštenog korištenja Vaše kartice kada kupujete kod Internet trgovaca koji sudjeluju u ovom programu. Sustav je temeljen na sigurnosnom standardu 3D Secure.
Za korištenje usluge, nije potrebna nova kartica, niti poseban softver na računalu. Usluga je potpuno besplatna.
Korištenje usluge je sigurno i jednostavno i odvija se u samo par koraka:

1. Aktivirajte MasterCard SecureCode uslugu prilikom prve kupovine u internetskoj trgovini koja podržava navedenu uslugu i ima istaknut logotip MasterCard SecureCode.

2. Prilikom aktivacije, definirajte svoju osobnu SecureCode zaporku. Nitko osim Vas i Erste Card Cluba nema uvid u tu zaporku (čak ni trgovac)

3. Kod svakog sljedećeg on-line plaćanja unesite svoju zaporku i kupujte sigurno on-line! Potražite MasterCard SecureCode oznaku na 350.000 prodajnih mjesta u svijetu i kupujte sigurno!


Sigurnost korištenja

Što je osobna poruka?
Osobna poruka je podatak koji korisnik mora unijeti u postupku aktivacije u MasterCard SecureCode program. Nakon Što je korisnik unese, ona će se prikazivati prilikom svakog plaćanja (prije unosa zaporke) na Internet stranici koja sudjeluje u MasterCard SecureCode programu. S obzirom da je osobna poruka podatak poznat samo Vama i Erste Card Clubu, njezin prikaz potvrđuje Vam da ste u komunikaciji s Erste Card Clubom.

Što je zaporka?
Zaporka je niz znakova koji definirate prilikom postupka aktivacije u MasterCard SecureCode program. Prilikom postupka plaćanja na Internet stranicama koje sudjeluju u MasterCard SecureCode programu, Erste Card Club će Vas tražiti ovaj podatak kako bi utvrdila Vašu autentičnost.

Da li netko može saznati moje osobne podatke (osobnu poruku ili zaporku)?
Ne. Samo Vi i Erste Card Club posjedujete informaciju o Vašoj zaporci ili osobnoj poruci.

Što učiniti ukoliko moja osobna poruka nije ispravno prikazana ili nije napisana?
Ukoliko na ekranu za unos zaporke Vaša osobna poruka nije ispravno prikazana ili nije napisana, odustanite od unosa zaporke i postupka kupovine, te hitno nazovite info telefon Erste Card Cluba na broj 01 /4929 555.

Što učiniti ukoliko posumnjam da netko zna i/ili koristi moju zaporku?
U slučaju da posumnjate da netko posjeduje i/ili koristi vašu MasterCard SecureCode zaporku, hitno nazovite info telefon Erste Card Cluba na broj 01 / 4929 555.

Što učiniti ukoliko zaboravim zaporku ili je pogrešno unesem?
U slučaju da zaboravite svoju zaporku ili zbog pogrešnog unosa blokirate korištenje svoje kartice u MasterCard SecureCode programu, nazovite info telefon Erste Card Cluba na broj 01 /4929 555 kako bi Vam mogli omogućiti odabir nove zaporke.


Korištenje usluge

MasterCard SecureCode nudi se samo kod Internet trgovaca koji sudjeluju u MasterCard SecureCode programu. Kupovina se obavlja slično kao i kod običnih Internet trgovaca s izuzetkom što se kod MasterCard SecureCode trgovaca prilikom potvrde kupovine izvršava provjera identiteta korisnika.
Primjer korištenja MasterCard SecureCode usluge

Aktivacija MasterCard SecureCode usluge

Aktivacija se izvršava prilikom prve kupovine kod Internet trgovca koji podržava MasterCard SecureCode sustav plaćanja. Postupak aktivacije je slijedeći:
• Odaberite željenu robu i/ili usluge te prijeđite na stranicu (link) za plaćanje.
• Upišete tražene podatke (uključujući broj Vaše Maestro / MasterCard kartice) i Internet trgovina se automatski povezuje sa Erste Card Clubom radi provjere da li je Vaša Maestro / MasterCard kartica aktivirana za korištenje MasterCard SecureCode usluge.
• Erste Card Club provjerava da li je Vaša kartica aktivirana za korištenje MasterCard SecureCode usluge i ukoliko nije, na Vašem zaslonu pojavit će se prozor s ponudom za aktivaciju usluge.
• Ukoliko prihvatite nastavak aktivacije, unesite tražene podatke i kreirajte zaporku.
• Erste Card Club provjerava ispravnost unesenih podataka i ukoliko su oni ispravni, obavještava Vas o uspješnoj aktivaciji.
• Nakon potvrde o aktivaciji na Vašem zaslonu pojavit će se prozor s osnovnim detaljima o transakciji, Vašim identifikacijskim podacima te zahtjevom za unos zaporke.
• Provjerite ispravnost prikazanih podataka (Iznos transakcije, posljednje četiri znamenke na kartici, te ispravnost osobne poruke).
• Unesite Vašu zaporku i potvrdite unos.
• Ukoliko je zaporka ispravna Erste Card Club trgovcu potvrđuje Vašu autentičnost.
• Trgovac Erste Card Clubu prosljeđuje upit o raspoloživim sredstvima na računu i ispravnosti statusa kartice.
• Erste Card Club odobrava transakciju.

Postupak kupovine

Postupak kupovine je slijedeći:
• Odaberete željenu robu i/ili usluge te prijeđite na stranicu (link) za plaćanje.
• Upišite tražene podatke (uključujući broj Vaše MasterCard kartice) i Internet trgovina se automatski povezuje sa Erste Card Clubom radi provjere da li je Vaša MasterCard kartica aktivirana za korištenje MasterCard SecureCode usluge.
• Erste Card Club provjerava da li je Vaša kartica aktivirana za korištenje MasterCard SecureCode usluge i ukoliko je, na Vašem zaslonu pojavit će se prozor s osnovnim detaljima o transakciji, Vašim identifikacijskim podacima te zahtjevom za unos zaporke.
• Provjerite ispravnost prikazanih podataka (Iznos transakcije, posljednje četiri znamenke na kartici, te ispravnost osobne poruke).
• Unesite Vašu zaporku i potvrdite unos.
• Ukoliko je zaporka ispravna Erste Card Club trgovcu potvrđuje Vašu autentičnost.
• Trgovac Erste Card Clubu prosljeđuje upit o raspoloživim sredstvima na računu i ispravnosti statusa kartice.
• Erste Card Club odobrava transakciju.

Korisne informacije o korištenju MasterCard SecureCode

Da li se MasterCard SecureCode usluga naplaćuje?
Postupak aktivacije i korištenja MasterCard SecureCode usluge u potpunosti je besplatan.

Mogu li izvršiti aktivaciju svojom postojećom Maestro ili MasterCard karticom Erste Card Cluba ili trebam podnijeti zahtjev za novu?
Aktivaciju za korištenje MasterCard SecureCode usluge možete izvršiti za bilo koju MasterCard karticu izdanu od strane Erste Card Cluba(nije potrebno podnijeti zahtjev za novu karticu).

Mogu li aktivirati više od jedne MasterCard kartice Erste Card Cluba?
Da, možete registrirati sve svoju MasterCard karticu izdanu od strane Erste Card Cluba.

Posjedujem više MasterCard kartica vezanih uz isti račun. Da li je potrebno izvršiti aktivaciju za svaku karticu posebno? Da, ukoliko želite koristiti MasterCard SecureCode uslugu za sve kartice, morate izvršiti aktivaciju za svaku karticu posebno.

Što moram učiniti kada mi Erste Card Club izda novu (zamjensku) karticu?
Nakon što Vam Erste Card Club izda novu (zamjensku) karticu, morate ponovo provesti postupak aktivacije.

Nakon što izvršim aktivaciju za korištenje MasterCard SecureCode usluge, koliko vremena treba da usluga postane aktivna?
Nakon izvršene aktivacije, odmah sudjelujete u MasterCard SecureCode programu.

Gdje mogu naći Internet trgovinu koja koristi MasterCard SecureCode uslugu?
Više od 350.000 on-line prodajnih mjesta sudjeluje u MasterCard SecureCode programu i najlakše ih je prepoznati po tome što na Internet stranicama imaju istaknut MasterCard SecureCode logo.

Kako Internet trgovine znaju da sam registriran za korištenje MasterCard SecureCode usluge?
Prilikom kupnje, Internet trgovac posredno preko MasterCard Internationala kontaktira Erste Card Club kako bi ispitao da li ste korisnik MasterCard SecureCode usluge.

Ukoliko se registriram za korištenje MasterCard SecureCode usluge, da li mogu koristiti karticu na Internet trgovinama koje ne podržavaju korištenje MasterCard SecureCode usluge?
Da. Na Internet trgovinama koje ne podržavaju plaćanje putem MasterCard SecureCode usluge, kupovina se obavlja na uobičajen način kao i do sada.

Često postavljena pitanja

1. Što je MasterCard SecureCode?
Verified by VISA je usluga sigurne kupovine VISA karticom. MasterCard SecureCode je besplatna usluga sigurne kupovine Maestro i Mastercard karticama na Internetu. Prilikom potvrde kupovine, Vi potvrđujete identitet Erste Card Clubu pomoću svoje osobne zaporke - slično kao korištenje PIN-a na bankomatu. Razmjena tajnih podataka (zaporka) isključivo se obavlja između Vas i Erste Card Cluba te Internet trgovac nema uvid u podatke koji se razmjenjuju. Na taj način jedino Vi možete koristiti karticu kod Internet trgovaca koje podržavaju plaćanje pomoću MasterCard SecureCode usluge. Kako bi bili sigurni da komunicirate s Erste Card Clubom, na ekranu će se pojaviti osobna poruka s Vašim identifikacijskim podacima.

2.Kako MasterCard SecureCode radi?
MasterCard SecureCode nudi se samo kod Internet trgovaca koji sudjeluju u MasterCard SecureCode programu. Kupovina se obavlja slično kao i kod običnih Internet trgovaca s izuzetkom što se kod MasterCard SecureCode trgovaca prilikom potvrde kupovine izvršava provjera identiteta korisnika. Postupak kupovine je slijedeći:
• Odaberete željenu robu i/ili usluge te prijeđite na stranicu (link) za plaćanje,
• Upišite tražene podatke (uključujući broj Vaše MasterCard kartice) i Internet trgovina se automatski povezuje sa Erste Card Clubom radi provjere da li je Vaša kartica aktivirana za korištenje MasterCard SecureCode usluge.
• Erste Card Club provjerava da li je Vaša kartica aktivirana za korištenje MasterCard SecureCode usluge i ukoliko je, na Vašem zaslonu pojavit će se prozor s osnovnim detaljima o transakciji, Vašim identifikacijskim podacima te zahtjevom za unos zaporke.
• Provjerite ispravnost prikazanih podataka (Iznos transakcije, posljednje četiri znamenke na kartici, te ispravnost osobne poruke)
• Unesite Vašu zaporku i potvrdite unos.
• Erste Card Club provjerava zaporku i vraća trgovcu rezultat provjere.
• Ovisno o rezultatu provjere trgovac odlučuje da li će odbiti transakciju ju nastaviti slanjem autorizacijskog upita u Erste Card Club.
• Erste Card Club provjerava raspoloživost sredstava na računu te ispravnost podataka o kartici i ovisno o rezultatu provjere odobrava ili odbija transakciju.

3. Kako mogu aktivirati MasterCard SecureCode uslugu?
Aktivacije MasterCard SecureCode uslugu izvršava se prilikom prve kupovine kod Internet trgovca koji podržava MasterCard SecureCode sustav plaćanja. Postupak aktivacije je slijedeći:
• Odaberite željenu robu i/ili usluge te prijeđite na stranicu (link) za plaćanje,
• Upišete tražene podatke (uključujući broj Vaše Mastercard kartice) i Internet trgovina se automatski povezuje sa Erste Card Clubom radi provjere da li je Vaša Mastercard kartica aktivirana za korištenje MasterCard SecureCode usluge.
• Erste Card Club provjerava da li je Vaša kartica aktivirana za korištenje MasterCard SecureCode usluge i ukoliko nije, na Vašem zaslonu pojavit će se prozor s ponudom za aktivaciju usluge.
• Ukoliko prihvatite nastavak aktivacije, unesite tražene podatke i kreirajte zaporku.
• Erste Card Club provjerava ispravnost unesenih podataka i ukoliko su oni ispravni, obavještava Vas o uspješnoj aktivaciji.
• Nakon potvrde o aktivaciji na Vašem zaslonu pojavit će se prozor s osnovnim detaljima o transakciji, Vašim identifikacijskim podacima te zahtjevom za unos zaporke.
• Provjerite ispravnost prikazanih podataka (Iznos transakcije, posljednje četiri znamenke na kartici, te ispravnost osobne poruke).
• Unesite Vašu zaporku i potvrdite unos.
• Erste Card Club provjerava zaporku i vraća trgovcu rezultat provjere.
• Ovisno o rezultatu provjere trgovac odlučuje da li će odbiti transakciju ju nastaviti slanjem autorizacijskog upita u Erste Card Club.
• Erste Card Club provjerava raspoloživost sredstava na računu te ispravnost podataka o kartici i ovisno o rezultatu provjere odobrava ili odbija transakciju.

4. Da li se MasterCard SecureCode usluga naplaćuje?
Aktivacije MasterCard SecureCode uslugu izvršava se prilikom prve kupovine kod Internet trgovca koji podržava MasterCard. Postupak aktivacije i korištenja MasterCard SecureCode usluge u potpunosti je besplatan.

5. Mogu li izvršiti aktivaciju sa svojom postojećom Maestro ili MasterCard karticom Erste Card Cluba ili trebam podnijeti zahtjev za novu?
Aktivaciju za korištenje MasterCard SecureCode usluge možete izvršiti za bilo koju MasterCard karticu izdanu od strane Erste Card Cluba.

6. Mogu li aktivirati više od jedne MasterCard kartice Erste Card Cluba?
Da, možete registrirati sve svoje MasterCard kartice izdane od strane Erste Card Cluba.
 
7. Posjedujem više MasterCard kartica vezane uz isti račun. Da li je potrebno izvršiti aktivaciju za svaku karticu posebno?
Da, ukoliko želite koristiti MasterCard SecureCode uslugu za sve kartice, morate izvršiti aktivaciju za svaku karticu posebno.

8. Mogu li aktivirati moje ostale kartice (VISA Classic, VISA Business) za korištenje MasterCard SecureCode usluge?
Ne. MasterCard SecureCode usluga koristi se isključivo sa Maestro i MasterCard karticama.

9. Što moram učiniti kada mi Erste card Club izda novu (zamjensku) karticu?
Nakon što Vam Erste Card Club izda novu (zamjensku) karticu, morate ponovo provesti postupak aktivacije.

10. Nakon što izvršim aktivaciju za korištenje MasterCard SecureCode usluge, koliko vremena treba da usluga postane aktivna?
Nakon izvršene aktivacije, odmah sudjelujete u MasterCard SecureCode programu.

11. Da li mi je potrebna posebna oprema ili softver na mojem računalu?
Ne. Može se reći da je korištenje MasterCard SecureCode usluge dovoljno imati standardnu opremu koja se danas koristi. Sve što Vam je potrebno su veza na Internet i Internet preglednik (Internet Explorer, Mozzila Firefox, Opera, Safari).

12. Gdje mogu naći Internet trgovinu koja koristi MasterCard SecureCode uslugu?
Velik broj Internet trgovina sudjeluje u MasterCard SecureCode programu i najlakše ih je prepoznati po tome što na Internet stranicama imaju istaknut MasterCard SecureCode logo.

13. Kako Internet trgovine znaju da sam registriran za korištenje MasterCard SecureCode usluge?
Prilikom kupnje, Internet trgovac posredno preko MasterCard directory servera kontaktira Erste Card Clubkako bi ispitao da li ste korisnik MasterCard SecureCode usluge.

14. Ukoliko se registriram za korištenje MasterCard SecureCode usluge, da li mogu koristiti karticu na Internet trgovinama koje ne podržavaju korištenje MasterCard SecureCode usluge?
Da. Na Internet trgovinama koje ne podržavaju plaćanje putem MasterCard SecureCode usluge, kupovina se obavlja na uobičajen način.

15. Što je osobna poruka?
Osobna poruka je podatak koji korisnik mora unijeti u postupku aktivacije u MasterCard SecureCode program. Nakon što je korisnik unese, ona će se prikazivati prilikom svakog plaćanja (prije unosa zaporke) na Internet stranici koja sudjeluje u MasterCard SecureCode. S obzirom da je osobna poruka podatak poznat samo Vama i Erste Card Clubu, njezin prikaz potvrđuje Vam da ste u komunikaciji s Erste Card Clubom.

16. Što je zaporka?
Zaporka je niz znakova koji definirate prilikom postupka aktivacije u MasterCard SecureCode program. Prilikom postupka plaćanja na Internet stranicama koje sudjeluju u MasterCard SecureCode programu, Erste Card Club će Vas tražiti ovaj podatak kako bi utvrdila Vašu autentičnost.

17. Da li netko može saznati moje osobne podatke (osobnu poruku ili zaporku)?
Ne. Samo Vi i Erste Card Club posjedujete informaciju o Vašoj zaporci ili osobnoj poruci.
18. Što učiniti ukoliko moja osobna poruka nije ispravno prikazana ili nije napisana?
Ukoliko na ekranu za unos zaporke Vaša osobna poruka nije ispravno prikazana ili nije napisana, odustanite od unosa zaporke i postupka kupovine, te hitno nazovite info telefon Erste Card Cluba na broj 01 /4929 555.

19. Što učiniti ukoliko posumnjam da netko zna i/ili koristi moju zaporku?
U slučaju da posumnjate da netko posjeduje i/ili koristi vašu MasterCard SecureCode zaporku, hitno nazovite info telefon Erste Card Cluba na broj 01 /4929 555.

20. Što učiniti ukoliko zaboravim zaporku ili je pogrešno unesem?
U slučaju da zaboravite svoju zaporku ili zbog pogrešnog unosa blokirate korištenje svoje kartice u MasterCard SecureCode programu, nazovite info telefon Erste Card Cluba na broj 01 /4929 555 kako bi Vam mogli omogućiti odabir nove zaporke.