Česta pitanja
pronađeno
Izdvojeno
- Mogu li kao korisnik više osnovnih Diners Club kartica iz D Club nagradnog programa odjaviti jednu od tih kartica, a s ostalima nastaviti sudjelovati u nagradnom programu?
- Mogu li se odjaviti iz D Club nagradnog programa?
- Što se događa s mojim nagradnim kunama nakon što se odjavim iz nagradnog programa?
- Mogu li zatražiti djelomično umanjenje računa ili moram nagradnim kunama platiti račun u cijelosti?
- Koliko vrijede sakupljene nagradne kune?
- Kako mogu iskoristiti nagradne kune?
- Moram li sakupljene nagradne kune iskoristiti za umanjenje sljedećeg računa ili ih mogu sakupljati i iskoristiti u , za mene, najprihvatljivijem trenutku?
- Što se događa s nagradnim kunama u slučaju otkaza ili raskida svih Okvirnih ugovora o izdavanju i korištenju Diners Club kartica?
- Mogu li se nagradne kune zbrajati prilikom iskorištenja s više osnovnih kartica različitih korisnika?
- Mogu li nagradne kune prenijeti u druge nagradne programe u slučaju prelaska s Dines Club kartice koja sudjeluje u D Club nagradnom programu na Diners Club Croatia Airlines karticu ili Diners Club Exclusive karticu?
- Mogu zbrajati skupljene nagradne kune s više svojih osnovnih Diners Club kartica?
- Kako mogu zatražiti umanjenje računa?
- Ako imam više osnovnih Diners Club kartica vode li se nagradne kune zasebno za svaku karticu ili se zbrajaju?
- Koja su pravila ostvarivanja nagradnih kuna?
- Ostvarujem li dodatne nagradne kune ako imam aktiviranu uslugu e-račun kao u nagradnom programu „dinersirano za vas“?
- Ostvarujem li dodatne nagradne kune ako imam aktiviranu uslugu e-račun kao u nagradnom programu „dinersirano za vas“?
- Kako mogu pratiti stanje svojih nagradnih kuna?
- Mogu li se sakupljeni nagradni bodovi iz nagradnog programa „dinersirano za vas“ prenijeti u D Club nagradni program?
- Na koji način se obračunavaju nagradne kune na revolving zajam?
- Na što se ostvaruju nagradne kune?
Nema rezultata