Važna obavijest: Erste banka preuzima dio poslovanja Erste Card Cluba!
1.10.2024. planirano je provođenje statusne promjene kojom će ERSTE&STEIERMÄRKISCHE BANK d.d. („Erste banka“) postati pravni sljednik ERSTE CARD CLUBA d.o.o. („ECC“) u odnosu na poslovanje ECC-a uređeno Okvirnim ugovorom o izdavanju i korištenju Diners Club, Visa i Mastercard kartica.
To znači da ćete kao korisnik Diners Club, Visa ili Mastercard kreditnih kartica, koje ste ugovorili s ECC-om, ovom promjenom postati klijent Erste banke. No, iako postajete klijent, ne trebate otvoriti tekući račun u Erste banci.
Ako dođe do promjene datuma statusne promjene, na vrijeme ćemo vas obavijestiti, a vi nastavite koristiti svoju kreditnu karticu kao i dosad.
Najvažnije informacije o tome što se mijenja, a što ostaje isto, donosimo vam u nastavku.
Izmjene Okvirnog ugovora o izdavanju i korištenju Diners Club, Visa i Mastercard kartica i povezanu dokumentaciju, koja nije njegov sastavni dio, a koji stupaju na snagu statusnom promjenom, možete pročitati ovdje.
Aplikacija ECC Mobile i usluge ECC online
Od 1.10.2024. više nećete moći koristiti aplikaciju ECC Mobile i usluge ECC online.
Većina njihovih funkcionalnosti bit će dostupna u besplatnom on-line bankarstvu George (mobilnom i internetskom):
- praćenje troškova (jednokratnih i na rate)
- primanje i plaćanje obavijesti o troškovima
- provjera i samostalno upravljanje limitima
- kupnja bonova za mobitel
- odabir načina dostave obavijesti o troškovima
- odabir termina izdavanja obavijesti o troškovima.
Također, zbog ukidanja usluga ECC online, ukida se i usluga e-gotovina pa obavijesti o troškovima više nećete moći plaćati na taj način.
Od 1.10.2024. svoje internetske kupnje kreditnom karticom moći ćete potvrđivati isključivo preko aplikacije George.
Obavijesti o troškovima
Ako obavijesti o troškovima primate isključivo u aplikaciji ECC Mobile ili na uslugama ECC online, nakon 1.10.2024. primat ćete ih:
- u aplikaciju George ili
- poštom ako nemate aplikaciju George. Aktivirate li aplikaciju George do 1.4.2025. automatski ćemo prebaciti primanje obavijesti (umjesto poštom) u aplikaciju George.
Ako obavijesti o troškovima primate poštom ili e-mailom, nakon 1.10.2024. nastavit ćete ih primati na isti način.
Od 1.10.2024. mijenjaju se podaci za plaćanje pa će na obavijesti o troškovima, koja će se izdati nakon tog datuma, biti navedeni novi IBAN i poziv na broj. Zato je važno da nakon tog datuma koristite podatke s uplatnice i provjerite ih prije plaćanja.
U slučaju da ipak platite obavijesti o troškovima koristeći stare podatke, vaša će se uplata proslijediti Erste banci (do 31.12.2024.), a nakon toga uplata će se vratiti na vaš IBAN.
Datum izdavanja vaše obavijesti o troškovima u rujnu 2024. ujedno će biti i datum izdavanja i svih sljedećih obavijesti. Primjerice, ako vam je obavijest o troškovima izdana 25.9.2024., sve sljedeće obavijesti izdavat će se 25. u mjesecu.
Želite li promijeniti datum izdavanja obavijesti o troškovima, nakon 1.10.2024. moći ćete to zatražiti u aplikaciji George ili poslovnicama Erste banke.
Od 1.10.2024. produljujemo rok dospijeća za plaćanje obavijesti o troškovima samo za korisnike:
- Diners Club Croatia Airlines i Visa Croatia Airlines kartica s dosadašnjih 12 na 17 dana
- Diners Club Exclusive kartica s dosadašnjih 14 na 21 dan.
To znači da ćemo vam samo za obavijesti o troškovima koje su plaćene u dospijeću dodijeliti nagradne milje / nagradne eure.
SEPA izravno terećenje
Od 1.10.2024. prestaje usluga SEPA izravnog terećenja za otplatu troškova i od tog datuma obavijesti o troškovima više nećete moći plaćati uslugom SEPA izravnog terećenja.
To znači da ćete troškove po kreditnim karticama iskazane na obavijesti o troškovima trebati podmiriti sami - digitalnim kanalima, u poslovnici Erste banke ili na neki drugi način.
Podsjećamo vas da se od 1.10.2024. mijenjaju podaci za plaćanje (novi IBAN i poziv na broj) pa svakako provjerite podatke prije plaćanja.
Uslugu SEPA izravnog terećenja nije moguće ugovoriti od 15.7.2024.
Uživajte i dalje u D Club pogodnostima
Svojom potrošnjom i dalje sudjelujete u D Club nagradnom programu, u kojem sakupljate nagradne eure, po istim uvjetima i pravilima kao i dosad.
Neiskorišteni nagradni euri 1.10.2024. prenijet će se u banku, a moći ćete ih iskoristiti u aplikaciji George ili pozivom na broj 0800 7890. Zbog tehničkih razloga, samo tijekom rujna 2024. nećete moći iskoristiti sakupljene nagradne eure.
Uvjeti korištenja za Miles & More nagradni program, uslugu Airport Lounge te ostvarivanje prava na police osiguranja - ostaju isti.
Također, sve navedene pogodnosti od 1.10.2024. moći ćete pratiti u aplikaciji George.
Usluge ASIST+
Od 1.10.2024. ukida se usluga ugovornog terećenja po Diners Club, Visa i Mastercard karticama za usluge ASIST+*.
Korisnicima će usluge ASIST+, koje su aktivne 30.9.2024., vrijediti do isteka i neće se više automatski obnavljati.
Usluga ASIST+ Pomoć na cesti PREMIUM korisnicima Diners Club Exclusive kartica nastavit će se obnavljati i dalje kao dio paketa pogodnosti.
Ako i dalje želite koristiti usluge ASIST+, možete se obratiti ORYX Asistenciji na +385 99 526 7770 ili na info@oryx-assistance.com.
Usluge ASIST+ ugovornim terećenjem po Diners Club, Visa i Mastercard karticama nije moguće ugovoriti od 15.7.2024.
*Pomoć na cesti PREMIUM/Drive, Pomoć u kući, Autopass, Drugi auto, MobiExpress, Medins Basic, Medins Standard, Medins Premium.
Ugovorna terećenja za režijska plaćanja
Nova ugovorna terećenja nije moguće ugovoriti od 1.7.2024., a od 1.10. 2024. to neće biti moguće ni u Erste banci.
Ako želite plaćati režije bez naknada i to 100% digitalno, aktivirajte uslugu KEKS Pay režije i primajte račune direktno u aplikaciju KEKS Pay.
Prijevremeno reizdavanje kartica
Ako vašoj kartici u razdoblju od rujna 2024. do ožujka 2025. istječe rok važenja (ili do svibnja 2025. ako ste korisnik senior kartice), novu karticu prijevremeno ćemo vam izdati u kolovozu 2024. Novu karticu odmah možete početi koristiti, a staru uništite.
Nova kartica imat će novi broj, a važit će četiri godine od izdavanja. Primjerice, ako vam postojeća kartica važi do 11/24, na novoj će kartici, izdanoj u kolovozu, pisati VALID 8/24 THRU 11/28.
Na vašu adresu, prije nove kartice, stići će i novi PIN. Ako želite da vam PIN pošaljemo SMS-om, nazovite nas do 1.8.2024. na 01 4929 555.
Ugovaranje novih ili dodatnih kartica u Erste banci
Usluga Erste FonStart
Za informacije o svojoj kreditnoj kartici od 1.10.2024. možete koristiti besplatnu uslugu Erste FonStart pozivom na 072 555 555. Usluga vam omogućuje da telefonski provjerite raspoloživi limit, trenutačnu potrošnju, zaprimljenu uplatu i sl.
Za korištenje usluge Erste FonStart prijavljujete se korisničkim imenom i zaporkom. Podatke za prijavu možete dobiti pozivom Kontakt centru na 0800 7890 ili u poslovnici Erste banke.
Klijenti Erste banke prijavljuju se korisničkim imenom i zaporkom, koje su dobili prilikom ugovaranja usluge, ili mTokenom/tokenom ako koriste aplikaciju George.
Informacije o obradi Vaših osobnih podataka
Provođenjem statusne promjene Erste banka postaje novi voditelj obrade Vaših osobnih podataka. To znači da ćete se za sva pitanja i ostvarivanje prava u obradi Vaših podataka moći obratiti banci na erstebank@erstebank.hr, adresu sjedišta banke, telefonski broj 0800 7890, u poslovnicama ili na kontakt službenika za zaštitu podataka: SZOP@erstebank.hr ili Ivana Lučića 2, Zagreb (za službenika za zaštitu podataka).
Što ako ste ujedno i klijent Erste banke i ECC-a?
Nakon 1.10.2024. nastavit ćete primati obavijesti o proizvodima i pogodnostima, personaliziranim ponudama te unaprjeđenju proizvoda i usluga za sve proizvode Erste banke, uključujući i kreditnokartične proizvode samo ako ste:
- dali privole Erste banci da kao voditelj obrade obrađuje Vaše podatke radi slanja marketinških obavijesti i unaprjeđenja proizvoda i usluga i
- dali privole ECC-u da obrađuje Vaše podatke radi slanja obavijesti o posebnim popustima i ponudama te istraživanjima mišljenja o kreditnokartičnim proizvodima.
Ako niste dali privole Erste banci, a dali ste ih ECC-u, nakon 1.10.2024. nećemo Vas obavještavati o posebnim popustima i ponudama te istraživanjima mišljenja o kreditnokartičnim proizvodima.
Što ako ste klijent ECC-a i niste klijent Erste banke?
Nakon 1.10.2024. obavještavanje o posebnim popustima i ponudama te istraživanjima mišljenja o kreditnokartičnim proizvodima primat ćete u skladu s privolama koje ste dali ECC-u.
Također, nakon 1.10.2024. svoje privole možete ažurirati u aplikaciji George ili u poslovnicama Erste banke, a dodatne informacije moći ćete pronaći u Informacijama o obradi podataka koje će banka objaviti na www.erstebank.hr, na digitalnim kanalima te u poslovnicama Erste banke.
Od 1.10.2024. možete nas kontaktirati na:
- besplatni info telefon: 0800 7890
- info telefon za pozive iz inozemstva: +385 51 365 591
- e-mail: erstekartice@erstebank.hr i erstebank@erstebank.hr
- za prijavu krađe ili gubitka kartice: 072 555 555 ili 0800 7890.
Prigovor možete poslati online na erstebank.hr, e-mailom na vasemisljenje@erstebank.hr, poštom na Erste&Steiermärkische Bank d.d., Jadranski trg 3A, 51000 Rijeka te Ivana Lučića 2, 10000 Zagreb ili ga predati osobno u poslovnici Erste banke.
Ako imate pitanja, tu smo za vas
Do 1.10.2024. i dalje nam možete pisati na info@erstecardclub.hr ili nas nazvati na 01 4929 555.
Dokumentacija
PDF (659 KB) | |
PDF (541 KB) | |
PDF (533 KB) | |
PDF (542 KB) | |
PDF (525 KB) | |
PDF (524 KB) | |
PDF (523 KB) | |
PDF (524 KB) | |
PDF (534 KB) | |
PDF (532 KB) | |
PDF (533 KB) | |
PDF (540 KB) | |
PDF (553 KB) | |
PDF (566 KB) |