Mijenjamo se nabolje!
Želimo vam pružiti veći broj još kvalitetnijih usluga i zato uskoro uvodimo novi i fleksibilniji način ugovaranja dodatnih usluga našeg partnera ORYX Asistencije, kao što su pomoć na cesti, pomoć u kući, popravak oštećenog mobilnog uređaja i druge usluge. Novost je da ćete te usluge moći ugovoriti uz bilo koju kreditnu karticu koju izdajemo.
Što ovo znači za korisnike Diners Club ORYX kartice?
U skladu s novim načinom poslovanja, ukidamo postojeći model poslovne suradnje s ORYX Asistencijom. Erste Card Club će istekom ORYX paketa Pomoć na cesti svim korisnicima Diners Club ORYX kartica, tijekom sljedećih godinu dana, promijeniti proizvod tako da će postati korisnici Diners Club Standardne kartice.
Ovom promjenom prestat će i važenje postojećeg ORYX paketa Pomoć na cesti vezanog za Diners Club ORYX karticu te se on više neće obnavljati. Bez obzira na promjenu proizvoda, korisnici Diners Club ORYX kartica mogu nastaviti koristiti svoju karticu do isteka datuma važenja naznačenog na kartici ili izdavanja zamjenske Diners Club Standardne kartice, koji može biti i prije isteka važenja postojeće kartice.
ORYX članstvo obnavlja se svake godine, a istek članstva bit će naveden u dopisu koji će svi korisnici dobiti dva mjeseca prije isteka. Primjerice, ako članstvo u ORYX-u vrijedi do 31. kolovoza 2021. od 1.rujna 2021. korisnik Diners Club ORYX kartice postat će korisnik Diners Club Standardne.
Sigurnost na cesti ostaje uz novi i bogatiji paket ORYX Asistencije - Pomoć na cesti Premium
Kako bismo omogućili svim korisnicima da i dalje uz Diners Club Standardnu karticu imaju uslugu Pomoć na cesti:
- automatski ćemo (ako se pravovremeno ne izjasne drugačije) bez naknade za prvu godinu korištenja aktivirati nove pakete ORYX Asistencije - Pomoć na cesti PREMIUM koji mogu koristiti u Hrvatskoj i inozemstvu, kao i paket Pomoć u kući* za hitne intervencije u domu
- ako nakon isteka prve godine korisnici žele nastaviti koristiti pakete ORYX Asistencije Pomoć na cesti PREMIUM te Pomoć u kući*, uz plaćanje godišnje naknade, potrebno je da ih tijekom prve godine aktiviraju pozivom na telefon 01/ 4929 108, a uskoro će to moći učiniti i u aplikaciji ECC Mobile
Više informacija o ORYX paketima pronađite ovdje.
Prelazak na Diners Club Standardnu karticu
Zbog ove promjene prestaju važiti Posebni uvjeti o izdavanju i korištenju Diners Club ORYX kartice koju izdaje Erste Card Club d.o.o., koji čine sastavni Okvirnog ugovora o izdavanju i korištenju Diners Club kartice (dalje: Okvirni ugovor), čime se on mijenja i novi Okvirni ugovor stupa na snagu prestankom važenja Diners Club ORYX kartice. Ova izmjena stupa na snagu prilikom promjene proizvode te se od tada primjenjuju Posebni uvjeti o izdavanju i korištenju Diners Club Standardne kartice koju izdaje Erste Card Club d.o.o. Ako korisnik ne želi Diners Club Standardnu karticu ili se ne slaže s prethodno navedenim promjenama Okvirnog ugovora, može otkazati Okvirni ugovor, čime ujedno otkazuje i korištenje kartice. Otkazom Okvirnog ugovora istodobno otkazuje i korištenje svim dodatnim i pridruženim karticama te svi troškovi odmah dolaze na naplatu.
Razmjena osobnih podataka sa Zubak Grupom
Radi aktivacije navedenih paketa u prvoj godini, dostavit ćemo podatke korisnika Zubak Grupi d.o.o. (dalje: Zubak Grupa) - pružatelju usluga ORYX Asistencije, a ako korisnici ne žele koristiti navedene pakete, potrebno je da nam se jave najmanje 15 dana prije prestanka važenja postojeće Diners Club ORYX kartice kako ne bismo poslali podatke Zubak Grupi i aktivirali ORYX pakete. U skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka, osobni podaci korisnika obrađivani do prosljeđivanja podataka Zubak Grupi, u svrhu aktiviranja paketa, predstavljaju osobne podatke za koje je voditelj obrade Erste Card Club. Preuzimanjem podataka od strane Zubak Grupe u svrhu aktivacije paketa i izvršenja usluge asistencije, Zubak Grupa postaje samostalni voditelj obrade podataka koji određuje svrhu i sredstva obrade, dok se Erste Card Club u tom dijelu javlja isključivo kao izvršitelj obrade.
Sve informacije o obradi podataka, u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka, dostupne su ovdje.
Za više informacija o promjeni uvjeta korištenja kartice možete nas nazvati na telefonski broj 01/ 4929 108 ili nam pisati na info@erstecardclub.hr.
* Poslovnim korisnicima paket ORYX Asistencije Pomoć u kući neće se automatski aktivirati bez naknade za prvu godinu korištenja.