Mijenjamo se nabolje!


Želimo vam pružiti veći broj još kvalitetnijih usluga i zato uskoro uvodimo  novi i fleksibilniji način ugovaranja dodatnih usluga našeg partnera ORYX Asistencije, kao što su pomoć na cesti, pomoć u kući, popravak oštećenog mobilnog uređaja i druge usluge. Novost je da ćete te usluge moći  ugovoriti uz bilo koju kreditnu karticu koju izdajemo.

Što ovo znači za korisnike Diners Club ORYX kartice?

U skladu s novim načinom poslovanja, ukidamo postojeći model poslovne suradnje s ORYX Asistencijom. Erste Card Club će istekom ORYX paketa Pomoć na cesti svim korisnicima Diners Club ORYX kartica, tijekom sljedećih godinu dana, promijeniti proizvod tako da će postati korisnici Diners Club Standardne kartice.

Ovom promjenom prestat će i važenje postojećeg ORYX paketa Pomoć na cesti vezanog za Diners Club ORYX karticu te se on više neće obnavljati. Bez obzira na promjenu proizvoda, korisnici Diners Club ORYX kartica mogu nastaviti koristiti svoju karticu do isteka datuma važenja naznačenog na kartici ili izdavanja zamjenske Diners Club Standardne kartice, koji može biti i prije isteka važenja postojeće kartice.

ORYX članstvo obnavlja se svake godine, a istek članstva bit će naveden u dopisu koji će svi korisnici dobiti dva mjeseca prije isteka. Primjerice, ako članstvo u ORYX-u vrijedi do 31. kolovoza 2021. od 1.rujna 2021. korisnik Diners Club ORYX kartice postat će korisnik Diners Club Standardne.

Sigurnost na cesti ostaje uz novi i bogatiji paket ORYX Asistencije - Pomoć na cesti Premium

Kako bismo omogućili svim korisnicima da i dalje uz Diners Club Standardnu karticu imaju uslugu Pomoć na cesti:

  • automatski ćemo (ako se pravovremeno ne izjasne drugačije) bez naknade za prvu godinu korištenja aktivirati nove pakete ORYX Asistencije - Pomoć na cesti PREMIUM koji mogu koristiti u Hrvatskoj i inozemstvu, kao i paket Pomoć u kući* za hitne intervencije u domu
  • ako nakon isteka prve godine korisnici žele nastaviti koristiti pakete ORYX Asistencije Pomoć na cesti PREMIUM te Pomoć u kući*, uz plaćanje godišnje naknade, potrebno je da ih tijekom prve godine aktiviraju pozivom na telefon 01/ 4929 108, a uskoro će to moći učiniti i u aplikaciji ECC Mobile