
U drugoj polovici 2022. prestajemo izdavati Diners Club HAK kartice te ćemo svim korisnicima njihove Diners Club HAK kartice zamijeniti Diners Club Standardnim karticama.
Vrijeme je za novu karticu – Diners Club Standardnu!
Dobitna kombinacija: Diners Club Standardna kartica uz pakete Oryx asistencije
Korisnici Diners Club HAK kartica mogu zamijeniti svoju karticu za Diners Club Standardnu po isteku godišnjeg HAK članstva i pritom, ako žele, mogu ostvariti odlične pogodnosti ORYX Asistencije bez naknade u prvoj godini korištenja:
- paket ORYX Asistencije Pomoć na cesti PREMIUM s dodatnom uslugom Putni Anđeo
- paket Pomoći u kući ORYX Asistencije*
Ako će korisnici nakon prve godine željeti i dalje koristiti pakete ORYX Asistencije, uz plaćanje godišnje naknade, potrebno je da ih tijekom prve godine aktiviraju u aplikaciji ECC Mobile ili pozivom na telefon 01/ 4929 108.
Diners Club Standardna kartica bez papirologije!
Korisnici mogu zamijeniti svoju Diners Club HAK karticu za Standardnu bez dodatne papirologije - samo nam trebaju dati svoju suglasnost, a mi ćemo im karticu poslati na kućnu adresu.
Suglasnost korisnici mogu dati:
- e-mailom na info@erstecardclub.hr
- telefonskim pozivom na 01/ 4929108.
Novi ORYX paketi korisnicima će biti aktivirani nakon što nam daju svoju suglasnost i nakon isteka postojećeg paketa Pomoći na cesti.
Što ako ne zamijenite Diners Club HAK karticu za Diners Club Standardnu?
Korisnici Diners Club HAK kartica mogu nastaviti koristiti svoju karticu do njezina ukidanja, nakon čega ćemo im izdati Diners Club Standardnu karticu. Ako uz Diners Club Standardnu karticu korisnici odluče koristiti pakete ORYX Asistencije, mogu ih kupiti preko aplikacije ECC Mobile.
Prelazak na Diners Club Standardnu karticu
Ako nam korisnici daju svoju suglasnost za zamjenu Diners Club HAK kartice, prelaskom na Diners Club Standardnu karticu prestaju važiti Posebni uvjeti o izdavanju i korištenju Diners Club HAK kartice te počinju važiti Posebni uvjeti o izdavanju i korištenju Diners Club Standardne kartice koju izdaje Erste Card Club d.o.o., koji čine sastavni dio Okvirnog ugovora o izdavanju i korištenju Diners Club kartice (dalje: Okvirni ugovor), čime se on mijenja i novi Okvirni ugovor stupa na snagu prestankom važenja Diners Club HAK kartice.
Razmjena osobnih podataka sa Zubak Grupom
Ako se korisnici odluče za zamjenu svoje Diners Club HAK kartice za Diners Club Standardnu, kao i za aktivaciju novih paketa ORYX Asistencije, radi aktivacije navedenih paketa u prvoj godini, dostavit ćemo njihove podatke Zubak Grupi d.o.o. (dalje: Zubak Grupa) - pružatelju usluga ORYX Asistencije.
U skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka, osobni podaci korisnika obrađivani do prosljeđivanja
podataka Zubak Grupi, u svrhu aktiviranja paketa, predstavljaju osobne podatke za koje je voditelj obrade Erste Card Club. Preuzimanjem podataka od strane Zubak Grupe u svrhu aktivacije paketa i izvršenja usluge asistencije, Zubak Grupa postaje samostalni voditelj obrade podataka koji određuje svrhu i sredstva obrade, dok se ECC u tom dijelu javlja isključivo kao izvršitelj obrade.
Sve informacije o obradi podataka, u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka, dostupne su ovdje.
Za više informacija o promjeni uvjeta korištenja kartice možete nas nazvati na telefonski broj 01/ 4929 108 ili nam pisati na info@erstecardclub.hr.
*Poslovnim korisnicima paket ORYX Asistencije Pomoć u kući dostupan je uz plaćanje naknade u prvoj godini korištenja.